- A
- A
- A
Jedna kolejka na krakowskim Dworcu Głównym
Jedna kolejka do kas przy krakowskim Dworcu Głównym! To jednak nie wynik cięć kosztów, a zamierzonego działania - podróżujący, stojący w jednej kolejce, są wzywani do pierwszej wolnej kasy przez system dźwiękowy. Ma to skrócić czas spędzony w oczekiwaniu po bilet.Jedna kolejka na krakowskim dworcu - fot. Karol Surówka
-
-
-
-
crop_free
1
/ 4
Podobne rozwiązania stosuje się w niektórych hipermarketach, system ten wprowadził też kilka lat temu Dworzec Centralny w Warszawie. Pasażerowie mają mieszane zdania na temat nowego systemu - jedni twierdzą, że bilet kupili szybciej, inni - że kolejka stoi w miejscu. Jeszcze inni przekonują, że Dworzec powinien się zająć czymś innym, niż reformą kolejek "Niech coś zrobią ze schodami ruchomymi, ta kolejka to pic na wodę!" - mówił jeden z pasażerów.
Karol Surówka
Karol Surówka
Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
13:12
Andrzej Panufnik. Genialny wygumkowany
-
12:55
Kard. Ryś na wigilii dla potrzebujących: każdy nosi w sobie godność, odkrywajcie ją w sobie i innych
-
12:48
To już 29. wigilia dla osób bezdomnych i potrzebujących na Rynku Głównym w Krakowie
-
12:27
Jarmark Bożonarodzeniowy w klimacie dawnej Galicji
-
12:01
Opowieść wigilijna Dickensa. Scrooge i filozofia przemiany
-
10:42
Wyjątkowy muzyczny pociąg wyjechał z dworca w Krakowie
-
10:10
Wigilia przyjazna dzieciom – jak pogodzić tradycję ze smakiem najmłodszych?
-
09:36
Scrooge, Dickens i pytanie o to, czy człowiek może się zmienić
-
09:19
Wigilia bez barier. W Brzesku od 32 lat nikt nie zostaje sam
-
08:41
Gdzie ci skoczkowie z tamtych lat???
-
08:11
W niedzielę zaczyna się astronomiczna zima
-
07:52
Święta pod znakiem mrozu? Wiemy, jaka będzie pogoda
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze