|
|
Kraków 101.6 MHz
Kraków
101.6 MHz
Tarnów
101,0 MHz
Nowy Sącz
90,0 MHz
Zakopane
100,0 MHz
Andrychów
98,8 MHz
Gorlice
97,4 MHz
Krynica-Zdrój
102,1 MHz
Rabka-Zdrój
87,6 MHz
Szczawnica
90,0 MHz
|
Kontakt 4080 (SMS)
DZIEJE SIĘ COŚ W TWOJEJ OKOLICY?
SKONTAKTUJ SIĘ!
12 200 33 33 (antena)
12 630 60 00 (recepcja)
4080 (SMS)
500 202 323 (SMS i MMS)
redakcja@radiokrakow.pl
|
A
A
A

Audycja z dn. 9.04.2019 r.

Przyszłość Krakowa i kierunki, w których powinno rozwijać się miasto - o tym dyskutowali przedstawiciele władz i eksperci podczas debaty o przestrzeni miasta na antenie Radia Kraków. Zdaniem Bożeny Kaczmarskiej-Michniak z Wydziału Planowania Przestrzennego krakowskiego magistratu, władze muszą położyć nacisk na zrównoważenie terenów zielonych i obszarów inwestycyjnych. Dodawała, że istotną kwestią przy terenach pod zabudowę jest też plan na ich zagospodarowanie. Z kolei profesor Aleksander Noworód - architekt z Uniwersytetu Ekonomicznego podkreślał rolę rozwoju transportu w dyskusji o przyszłości Krakowa. W opinii zastępcy prezydenta Krakowa - Jerzego Muzyka - istotną rolę w rozwoju Krakowa będzie miała polityka planistyczna miasta.

Posłuchaj audycji

Goście programu

 

Przeczytaj: Dwa sąsiadujące ze sobą osiedla, dwa sposoby zabudowy. Każde ma zalety i wady

0%
100%
WASZE KOMENTARZE

Liczba komentarzy: 3

jędrek

Wtorek, 16 kwietnia 2019, 15:29

dla krakowa nie ma już przyszłości, zaorać i posadzić las. Kto finansowo ustawiony spiernicza z tego zabetonowanego miasta śmierci na nieskażone, odludne tereny gdzie można cieszyć oko ogromem zieleni, a nie krakowskim betonem zapylonym sadzą od dziesiątek tysięcy dieslowskich klekotów.

Odpowiedz

heh

Sobota, 13 kwietnia 2019, 11:01

Niech najpierw jadą do Warszafki na Rondo Daszyńskiego chociaż potem na Wilanów potem na Ursus i nie pieprzą o jakimś rozwoju w Krakowie. Hamują rozwój Krakowa świadomi i celowo. Małopolska i Śląsk do najgęściej zaludnione obszary. Tu powinno być megapolis na 10 mln ludzi dynamicznie się rozwijające, gdzie Warszawa na tych terenach rolniczych to by była niczym Pekin przy Shanghaju czy Shenzen-Kanton-HongKong. No, ale celowo blokują rozwój i inwestycje.

Odpowiedz

max

Czwartek, 11 kwietnia 2019, 21:50

Dyskutuje się o zagospodarowaniu terenu POD wiaduktem , a czy pomyślano o ekranach akustycznych wzdłuż torów??? Jakoś nie widzę by cokolwiek robiono np. wzdłuż ulicy Halickiej która przecież idzie wzdłuż torów którymi będą jeździły składy w podwojonej ilości... Czyżby były one cichsze niż samochody (dla izolacji od nich się stawia ekrany)...

Odpowiedz