Oferty w sklepie internetowym muszą zawierać imię i nazwisko sprzedawcy, adres pocztowy i elektroniczny, a także zarejestrowany znak towarowy.
- A
- A
- A
Unia Europejska wprowadza przepisy związane z bezpieczeństwem sprzedawanych produktów
Weszły w życie nowe unijne przepisy GPSR. Dotyczą ogólnego bezpieczeństwa produktów, także tych sprzedawanych w internecie. Co wprowadzają przepisy i jakie obowiązki nakładają na producentów? O tym z Przemysławem Zielińskim, ekspertem od marketingu i członkiem redakcji "Mam Startup", rozmawiał Mateusz Bożek.
Autor:
Mateusz Bożek
Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
18:09
Śmiertelny wypadek w Tatrach. 20-latek zginął po upadku z Kozich Czub
-
17:08
Mgła nad lotniskiem. Część rejsów przekierowana
-
17:04
Policyjna interwencja w Myślenicach i film w sieci. Transparentność czy przekroczenie granicy?
-
17:00
Konflikt prawny o Zakład Opiekuńczo Leczniczy. Na ścianach grzyb, los pacjentów niepewny
-
16:31
Zderzenie samochodu osobowego z ciężarówką w Nowym Sączu. DK 75 zablokowana
-
15:37
Choinka prosto z lasu? Jedź do nadleśnictwa w Olkuszu, Chrzanowie i Andrychowie
-
15:22
Telefony a relacje z dziećmi
-
15:15
NCK w okresie świątecznym
-
15:15
Na bilecie miesięcznym Kolei Małopolskich pojedziemy wybranymi pociągami PKP Intercity
-
15:12
Śmiertelny strzał w Myślenicach. Policja odpowiada na zarzuty po publikacji nagrania
-
14:54
„Trzecia transformacja...". Debata Radia Kraków, Tygodnika Powszechnego i Wydawnictwa ZNAK
-
14:37
Plac zabaw w Hutkach do przeniesienia. Jeszcze miesiąc i byłby pod wodą
-
14:24
"Herbata jest dobrym źródłem pobudzenia"
-
12:10
Ingres kard. Grzegorza Rysia. Dominika Kozłowska: „Nie chodzi o gesty na kontrze”