|
|
Kraków 101.6 MHz
Kraków
101.6 MHz
Tarnów
101,0 MHz
Nowy Sącz
90,0 MHz
Zakopane
100,0 MHz
Andrychów
98,8 MHz
Gorlice
97,4 MHz
Krynica-Zdrój
102,1 MHz
Rabka-Zdrój
87,6 MHz
Szczawnica
90,0 MHz
|
Kontakt 4080 (SMS)
DZIEJE SIĘ COŚ W TWOJEJ OKOLICY?
SKONTAKTUJ SIĘ!
12 200 33 33 (antena)
12 630 60 00 (recepcja)
12 630 62 06 (reklama)
4080 (SMS)
500 202 323 (SMS i MMS)
redakcja@radiokrakow.pl
reklama@radiokrakow.pl
|
A
A
A

Jak zdalna edukacja wpływa na dzieci, a jak na nauczycieli?

Izolacja i brak wsparcia rówieśniczego, monotonia, konieczność samodzielnej pracy nad materiałem szkolnym, wreszcie długotrwałe przebywanie wśród domowników mogą wyzwolić kryzys. Negatywne skutki pandemii odczuwają dzieci, młodzież, nauczyciele i rodzice. "Kondycję psychiczną można budować poprzez kontakty zapośredniczone oraz dbałość o higienę cyfrową" - radzi dr hab. Jacek Pyżalski z Wydziału Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, współautor raportu "Zdalne nauczanie a adaptacja do warunków społecznych w czasie epidemii koronawirusa” oraz autor książki „Edukacja w czasach pandemii wirusa COVID-19”. Gościa podejmuje Wioletta Gawlik.

Posłuchaj audycji

fot. pixabay

100%
0%