- A
- A
- A
Jak zdalna edukacja wpływa na dzieci, a jak na nauczycieli?
Izolacja i brak wsparcia rówieśniczego, monotonia, konieczność samodzielnej pracy nad materiałem szkolnym, wreszcie długotrwałe przebywanie wśród domowników mogą wyzwolić kryzys. Negatywne skutki pandemii odczuwają dzieci, młodzież, nauczyciele i rodzice. "Kondycję psychiczną można budować poprzez kontakty zapośredniczone oraz dbałość o higienę cyfrową" - radzi dr hab. Jacek Pyżalski z Wydziału Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, współautor raportu "Zdalne nauczanie a adaptacja do warunków społecznych w czasie epidemii koronawirusa” oraz autor książki „Edukacja w czasach pandemii wirusa COVID-19”. Gościa podejmuje Wioletta Gawlik.Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
22:01
Antonina Tosiek laureatką tegorocznej Nagrody im. Wisławy Szymborskiej
-
21:01
Ropa z czystą wodą. Gmina korzysta już ze stacji uzdatniania
-
20:46
Pobił kierowcę krakowskiego MPK, jest już w rękach policji
-
20:19
Ag Gag czyli knebel rolniczy. Jak prawo legalizuje bezprawie m.in. w USA?
-
20:01
Młode gwiazdy wystąpią w Krakowie
-
18:05
Myśliwi, strzelnice i luka systemu. Kryminolog o tym, skąd w Polsce bierze się nielegalna broń
-
17:53
Śledź "Śledzia" w wakacje. Pierwszy sezon serialu kryminalnego ponownie na antenie Radia Kraków
-
17:07
Kolej ruszyła z remontami w Małopolsce. Na liście most na Skawie
-
16:03
Prace drogowe w rejonie węzła Niepołomice. Ważne informacje dla kierowców
-
16:03
Wakacje z dzieckiem to nie tylko chaos i krzyk
-
10:45
Astronaucić, galaktykować, orbitować, czyli?
-
15:05
Nie zaczynaj biegania samodzielnie