Radio Kraków
  • A
  • A
  • A
share

Jak zdalna edukacja wpływa na dzieci, a jak na nauczycieli?

Izolacja i brak wsparcia rówieśniczego, monotonia, konieczność samodzielnej pracy nad materiałem szkolnym, wreszcie długotrwałe przebywanie wśród domowników mogą wyzwolić kryzys. Negatywne skutki pandemii odczuwają dzieci, młodzież, nauczyciele i rodzice. "Kondycję psychiczną można budować poprzez kontakty zapośredniczone oraz dbałość o higienę cyfrową" - radzi dr hab. Jacek Pyżalski z Wydziału Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, współautor raportu "Zdalne nauczanie a adaptacja do warunków społecznych w czasie epidemii koronawirusa” oraz autor książki „Edukacja w czasach pandemii wirusa COVID-19”. Gościa podejmuje Wioletta Gawlik.

fot. pixabay

Wyślij opinię na temat artykułu

Najnowsze

Kontakt

Sekretariat Zarządu

12 630 61 01

Wyślij wiadomość

Dodaj pliki

Wyślij opinię