- A
- A
- A
Promocji już nie będzie?
Trzy produkty w cenie jednego, 50% zniżki na nowe ubranie, telewizor za 30% ceny. Kto z nas nie lubi promocji? W dzisiejszej prasie pojawił się artykuł, który przytacza dane, zwiastujące erę mechanizmów promocji. Czy rynek towarów i usług potrafi się bez nich obyć? Nad tym pytaniem zastanawia się dzisiaj prof. Piotr Łasak - Instytut Ekonomii, Finansów i Zarządzania, z którym rozmawiał Paweł Sołtysik.
Autor:
Paweł Sołtysik
Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
08:01
Minuta ciszy i syreny. Medycy uczczą pamięć zamordowanego lekarza
-
07:48
Grał, śpiewał i prowadził z lekkością koncert. 75 lat temu urodził się Zbigniew Wodecki
-
07:27
76. Światowy Kongres Mediów Informacyjnych w Krakowie: pośród hałasu nadal istnieje głód prawdy
-
07:05
Tarnów: Interaktywna mapka nie pomoże? Przedsiębiorcy z ul. Tuchowskiej są rozczarowani
-
06:45
Wtorek w Małopolsce będzie pochmurny i chłodny. Na południu może padać
-
06:23
Pora na starcie z Królową Nauk. We wtorek na maturze obowiązkowy egzamin z matematyki
-
06:01
Są odwołania od pozwolenia na budowę na Owintarze. Oczekiwana inwestycja się opóźni. "Miasto nas lekceważy"
-
22:03
Groove, o którym nie śniło się filozofom. Groovosophers prezentują debiutancki album.
-
19:09
Prof. Janusz Majcherek: "Liczba dzieci to nie jest dobry miernik patriotyzmu"
-
17:52
Czy krzesło jest krzesłem, a herbata herbatą? „Uważaj człowieku, jak poznajesz”
-
17:40
Drogo i pusto. Elektryczne busy nad Morskie Oko czekają na pasażerów
-
16:38
W Rzymie są już wszyscy kardynałowie - uczestnicy konklawe
-
18:08
Człowiek na standby'u