- A
- A
- A
Kiedy poczujemy reklamę?
Czy współczesne działania marketingowe wpływają na zmysł zapachu? Okazuje się, że tak. Hotel może przywabić zapachem, może ukołysać do snu, pobudzić ze snu, zmotywować do działania podczas konferencji lub zrelaksować tuż po niej. Jak to możliwe? O to Martę Siembab senselierkę pyta Wioletta Gawlik.Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
23:31
Kasprowy Wierch i zmiany klimatu. Sąd stwierdził, że rozbudowa wyciągu jest nieracjonalna
-
22:53
"Nie poznamy tego budynku". Rozpoczyna się remont Biblioteki Książąt Czartoryskich
-
22:01
Antonina Tosiek laureatką tegorocznej Nagrody im. Wisławy Szymborskiej
-
21:01
Ropa z czystą wodą. Gmina korzysta już ze stacji uzdatniania
-
20:46
Pobił kierowcę krakowskiego MPK, jest już w rękach policji
-
20:19
Ag Gag czyli knebel rolniczy. Jak prawo legalizuje bezprawie m.in. w USA?
-
20:01
Młode gwiazdy wystąpią w Krakowie
-
18:05
Myśliwi, strzelnice i luka systemu. Kryminolog o tym, skąd w Polsce bierze się nielegalna broń
-
18:00
Trendy z Sieci: Czy sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje świat prawa?
-
17:53
Śledź "Śledzia" w wakacje. Pierwszy sezon serialu kryminalnego ponownie na antenie Radia Kraków
-
15:05
Nie zaczynaj biegania samodzielnie