Od lat pedagodzy podnoszą argument, że w polskiej edukacji brakuje umiejętności miękkich: współpracy, skutecznego rozwiązywania konfliktów, wzajemnego wspierania się i pdnoszenia z porażek.  "Gra w dobre zachowanie" zdaje się wypełniać tę lukę. Program "Good behavior game" zrewolucjonizował amerykański system edukacji i teraz ma szansę na powodzenie również w polsckich szkołach. Od 2017 roku w programie wdrażanym przez Fundację Ukryte skrzydła wzięło udział już 3 tysiace uczniów klrakowskich i warszawskich szkół podstawowych.
 
- Pochwała zamiast upomnienia, nauka konsekwencji i samodzienosci to zasady, które obowiązują w "Good behavior game". Tych prostych zasad uczą się nie tylko uczniowie, ale i nauczyciele - uważa Dominikia Woźniakiewicz pedagog ze Szkoły podstawowej nr 155 w Krakowie - w szkole w której wdrażany jest amerykański program gry w dobre zachowanie.
 

Joanna Gąska

Obserwuj autorkę na Twitterze