W codziennym funkcjonowaniu firmy gamifikacja może służyć jako narzędzie motywacyjne, pomagając pracownikom w osiągnięciu określonych celów oraz promując zdrową konkurencję i współpracę między zespołami.
- A
- A
- A
O grach, ale z zupełnie innej perspektywy. Gamifikacja w biznesie
Gamifikacja w biznesie to nie tylko trend, ale potężne narzędzie budowania zaangażowania i motywacji wśród pracowników i klientów. Jak wprowadzenie elementów gry do codziennej działalności firmy może przynieść wymierne korzyści? Z doktorem Robertem Szydło z Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie rozmawiał Kuba Niziński
Autor:
Kuba Niziński
Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
16:50
1. Liga. Wisła Kraków - Pogoń Siedlce. Relacja LIVE
-
16:39
Nowa era klubowej zabawy: Daytime clubbing w Coco Music Club
-
16:10
Tłumy w Tatrach, zatory na drodze do Morskiego Oka. Policja apeluje o ostrożność
-
16:04
Święcenie pokarmów w Tarnowie
-
15:06
Święcenie pokarmów na Rynku Głównym bez abpa Jędraszewskiego
-
14:56
Święcenie pokarmów w Krakowie
-
14:44
Tłumy wiernych odwiedzają Groby Pańskie w Krakowie
-
13:48
Piotr Wnuk: Do Hiszpanii, nie tylko nad morze
-
13:23
Śmiertelne potrącenie pieszego w Kadczy. Policja szuka sprawcy i apeluje do świadków wypadku
-
12:53
Święcenie pokarmów w kościele św. Ducha w Nowym Sączu