|
|
Kraków 101.6 MHz
Kraków
101.6 MHz
Tarnów
101,0 MHz
Nowy Sącz
90,0 MHz
Zakopane
100,0 MHz
Andrychów
98,8 MHz
Gorlice
97,4 MHz
Krynica-Zdrój
102,1 MHz
Rabka-Zdrój
87,6 MHz
Szczawnica
90,0 MHz
|
Kontakt 4080 (SMS)
DZIEJE SIĘ COŚ W TWOJEJ OKOLICY?
SKONTAKTUJ SIĘ!
12 200 33 33 (antena)
12 630 60 00 (recepcja)
12 630 62 06 (reklama)
4080 (SMS)
500 202 323 (SMS i MMS)
redakcja@radiokrakow.pl
reklama@radiokrakow.pl
|
A
A
A

Dr Magdalena Dołhasz w Radiu Kraków: Seniorzy nie chcą, by handel kojarzył ich wyłącznie z chorobami i lekami

Co wpływa na decyzje zakupowe podejmowane przez seniorów? Jak bardzo osoby starsze podatne są na przekaz reklamowy? Na niespełna miesiąc przed Bożym Narodzeniem w audycji "Czuję się młodo" w sobotę 25 listopada rozmawialiśmy o tym z dr Magdaleną Dołhasz z Katedry Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, która badała kwestię oddziaływania przekazu marketingowego na seniorów. Jak przyznała, chociaż handel zaczął już dostrzegać potencjał srebrnej gospodarki i dojrzałych klientów, to w języku marketingu wciąż dominuje stereotypowe postrzeganie seniorów.

Posłuchaj rozmowy z dr Magdaleną Dołhasz z Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

fot.Pixabay

100%
0%