- A
- A
- A
Dr Magdalena Dołhasz w Radiu Kraków: Seniorzy nie chcą, by handel kojarzył ich wyłącznie z chorobami i lekami
Co wpływa na decyzje zakupowe podejmowane przez seniorów? Jak bardzo osoby starsze podatne są na przekaz reklamowy? Na niespełna miesiąc przed Bożym Narodzeniem w audycji "Czuję się młodo" w sobotę 25 listopada rozmawialiśmy o tym z dr Magdaleną Dołhasz z Katedry Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, która badała kwestię oddziaływania przekazu marketingowego na seniorów. Jak przyznała, chociaż handel zaczął już dostrzegać potencjał srebrnej gospodarki i dojrzałych klientów, to w języku marketingu wciąż dominuje stereotypowe postrzeganie seniorów. Dr Magdalena Dołhasz w Radiu Kraków: Seniorzy nie chcą, by handel kojarzył ich wyłącznie z chorobami i lekamiKomentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
22:01
Antonina Tosiek laureatką tegorocznej Nagrody im. Wisławy Szymborskiej
-
21:01
Ropa z czystą wodą. Gmina korzysta już ze stacji uzdatniania
-
20:46
Pobił kierowcę krakowskiego MPK, jest już w rękach policji
-
20:19
Ag Gag czyli knebel rolniczy. Jak prawo legalizuje bezprawie m.in. w USA?
-
20:01
Młode gwiazdy wystąpią w Krakowie
-
18:05
Myśliwi, strzelnice i luka systemu. Kryminolog o tym, skąd w Polsce bierze się nielegalna broń
-
17:53
Śledź "Śledzia" w wakacje. Pierwszy sezon serialu kryminalnego ponownie na antenie Radia Kraków
-
17:07
Kolej ruszyła z remontami w Małopolsce. Na liście most na Skawie
-
16:03
Prace drogowe w rejonie węzła Niepołomice. Ważne informacje dla kierowców
-
16:03
Wakacje z dzieckiem to nie tylko chaos i krzyk
-
10:45
Astronaucić, galaktykować, orbitować, czyli?
-
15:05
Nie zaczynaj biegania samodzielnie