Stawiamy na to co łączy, a nie polaryzuje i dzieli. Na tym budujemy siłę marki Radia Kraków. Również na wspólnym przeżywaniu emocji – muzycznych, kulturalnych, społecznych
– mówi Marcin Pulit, redaktor naczelny Radia Kraków.
Kampania realizowana jest w październiku w całej Małopolsce. Kreację przygotowaną przez wielokrotnie nagradzane w branżowych konkursach gdańskie TOFU Studio, można zobaczyć na citylightach w Krakowie, billboardach zlokalizowanych w największych miastach regionu i na trasach wyjazdowych oraz wjazdowych do Krakowa, a także na pojazdach komunikacji miejskiej w Krakowie, Tarnowie i Nowym Sączu. Kampania obecna jest również w kinach studyjnych w Małopolsce.
Nowa akcja Radia Kraków to jednak coś więcej niż tylko atrakcyjny przekaz wizualny. Dzięki współpracy z organizatorami wydarzeń kulturalnych, Radio Kraków przygotowało dla słuchaczy setki zaproszeń na najważniejsze wydarzenia muzyczne w regionie – w tym na koncerty takich gwiazd jak m.in. Sting, Simply Red czy Florence + The Machine. Dodatkowo, w wybranych kawiarniach w Krakowie, Nowym Sączu i Tarnowie będzie można napić się mocnej i aromatycznej kawy... oczywiście w towarzystwie Radia Kraków. Do słuchaczy trafi także blisko sto biletów na seanse filmowe w małopolskich kinach studyjnych.
Jesienna odsłona kampanii jest drugą, po zrealizowanej w czerwcu tego roku, tak dużą akcją promocyjną Radia Kraków. Ma na celu umacnianie wizerunku Radia Kraków jako stacji dla bardziej wymagającego słuchacza – pobudzającej do myślenia, dostarczającej inteligentnej rozrywki, ale jednocześnie przyjemnej w odbiorze - tym samym adresowanej do szerokiego grona odbiorców.