- A
- A
- A
Tak wygląda Logo Światowych Dni Młodzieży 2016
Zarys mapy Polski z zaznaczonym Krakowem, a w środku krzyż i czerwono-błękitny płomień nawiązujący do obrazu Jezusa Miłosiernego. Światowe Dni Młodzieży, które odbędą się w 2016 roku w Krakowie mają już swoje logo. Krakowska kuria oficjalnie je zaprezentowała.
Jak mówi Damian Muskus, biskup z komitetu organizacyjnego Światowych Dni Młodzieży, logo będzie znakiem rozpoznawczym tego wielkiego wydarzenia nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie.
Logo zaprojektowały dwie graficzki z Warszawy: Monika Rybczyńska i Emilia Pyza. Obie zrobiły je społecznie. Wcześniej kuria ogłosiła otwarty konkurs, na który wpłynęło ponad 200 prac. Żadnej z nich nie zaakceptował jednak Watykan. Projekt zlecono więc kilku pracowniom graficznym w całej Polsce, a Papieska Rada do spraw Świeckich wybrała najlepszy.
Komentarze (0)
Najnowsze
-
14:46
Szymon Bałek znów wygrywa z Uniwersytetem Rolniczym. NSA oddalił skargę uczelni
-
14:39
Tarnowski kompozytor zasłonił tarnowską kamienicę
-
14:15
Darknet pod lupą. Cztery osoby zatrzymane w Małopolsce i na Śląsku
-
14:13
Korowódka dębówka, niewielki motylek, którego gąsienica zaskakuje stylem
-
14:04
Czy metamorfozy mogą być przyjemne? Kolejna odsłona Sztuki Dobrego Życia w TAURON Arenie Kraków
-
12:55
"Dialog jest niezbędny". 6. edycja Festiwalu Równości
-
12:46
Most Grunwaldzki później dla tramwajów, szybciej dla kierowców
-
12:10
Czterodniowy tydzień pracy? Dr Marek Benio: „Pilotaż to najlepsze rozwiązanie”
-
11:09
Czy metamorfozy mogą być przyjemne? Kolejna odsłona Sztuki Dobrego Życia w TAURON Arenie Kraków
-
10:09
"Dialog jest niezbędny". 6. edycja Festiwalu Równości
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze