- A
- A
- A
Jest nowy pomysł na promocję Krakowa. FILMY
W działaniach marketingowych miasta nacisk będzie kładziony już nie tylko na zabytki i historię, ale również na biznes i gospodarkę.Władze Krakowa chcą ten cel osiągnąć organizując w stolicy Małopolski wydarzenia i kongresy, które będą skupiać na sobie zainteresowanie biznesmenów i mediów. Dlatego od przyszłego roku Kraków chce być gospodarzem Europejskiego Forum Regionów - przyznaje Elżbieta Koterba, wiceprezydent miasta do spraw rozwoju.
Pierwsze działania marketingowe w nowej formule Kraków realizował w czasie Forum Ekonomicznego w Krynicy.
( Marcin Kwasny /dw)
Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
10:22
W Kopalni Soli w Wieliczce oraz Bochni już rozpoczęli świętowanie Bożego Narodzenia
-
09:52
Straż pożarna ostrzega przed pożarami podczas świąt. Winna jest głównie... nieuwaga
-
09:31
Wiek to tylko liczba. Krzysztof Cugowski w świątecznej rozmowie w Radiu Kraków
-
08:59
Car słucha bajek. Putin i samonapędzający się błąd Kremla
-
08:36
Kraków chce w kosmos. Prezydent Miszalski ze specjalną prośbą do premiera Tuska
-
08:15
Ksiądz Kazimierz Sowa: "Żaden polityk nie dostał osobistego zaproszenia na ingres"
-
07:52
Etnografka: Choinka to następczyni podłaźniczki
-
07:32
Mróz i opady śniegu w Małopolsce. W Wigilię będzie chłodno
-
07:15
Życzymy Wam uśmiechu i dobrych emocji! Nadajemy świątecznie
-
07:06
W środę w Kościele katolickim obchodzona jest Wigilia Bożego Narodzenia
-
21:37
Supermarka Radia Kraków za 2025 rok przyznana! "Za budowanie bezpiecznych przestrzeni dla wykluczanych"
-
20:20
Gdy internet traci hamulce. Jak po tragedii w Jeleniej Górze rozlała się mowa nienawiści
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze