- Wczoraj byliśmy na obiekcie, żeby stwierdzić, czy zwiększyła się liczba osób, jak zapewniał właściciel - mówił Rafał Nakielny z tarnowskiego magistratu – Niestety tak nie jest, więc w kolejnym tygodniu wystosujemy kolejne pismo o zwiększenie liczby pracowników i przypominające o karach za opóźnienie.

Wykonawca zapewnia że prace, mimo kłopotów z pracownikami idą zgodnie z harmonogramem. Kary za opóźnienie urząd może nałożyć na wykonawcę dopiero za niedotrzymanie terminu zakończenia robót - a finał prac przy siedziby tarnowskiej straży miejskiej zaplanowany jest na czerwiec przyszłego roku.

Prace przy ulicy Nadbrzeżnej Dolnej ruszyły wiosną 2017 roku. Modernizacja komendy obejmuje poza kompleksowym remontem całego budynku, pozbawieniem go azbestu także dostosowanie budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych, wymianę okien i drzwi, montaż klimatyzacji, paneli fotowoltaicznych oraz oświetlenia LED. Prace będą kosztować około 3,1 miliona złotych.

Straż Miejska i Wydział Bezpieczeństwa Publicznego Urzędu Miasta Tarnowa, które znajdą tam miejsce - jak pisze tarnowski Urząd Miasta - będą połączone w Centrum Zarządzania Kryzysowego. Znajdzie się tam między innymi sala odpraw przeznaczona do spotkań i konsultacji ze służbami, a także centrala monitoringu miejskiego.

 

Agnieszka Wrońska/wm