Zazwyczaj takie firmy zapraszały na spotkania, kusząc nagrodami w postaci sprzętów AGD czy bezpłatnych badań. Tym razem jednak firma wykorzystała obecną sytuację. Jej przedstawiciele dzwonili do młodych ludzi i oferowali im bezpłatny bon turystyczny. "Osoby te były zapraszane po odbiór bezpłatnego vouchera czy bonu turystycznego na pobyt 3-dniowy, bezpłatny w górach lub nad morzem. Dodatkowy było to z informacją, że ma to służyć wsparciu przedsiębiorców turystycznych, którzy borykają się z trudnościami finansowymi związanymi z obecną sytuacją epidemiczną w Polsce" - mówi Magdalena Kras-Pyzik, rzecznik praw konsumenta w powiecie tarnowskim.

Po skorzystaniu z zaproszenia okazywało się jednak, że to pokaz sprzedażowy, a na klientów nie czeka żaden darmowy bon, jedynie zniżki czy rabaty na drogie zakupy. Niestety kilka osób z regionu tarnowskiego po takim pokazie wyszło z niepotrzebnym drogim sprzętem.

Warto jednak podkreślić, że od takiej umowy zawartej pod wpływem chwili w związku z obietnicą jakiejś nagrody, można odstąpić w ciągu 14 dni od jej zwarcia. Pomogą w tym bezpłatnie rzecznicy praw konsumentów w całej Małopolsce.


 

Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy


Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.

Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]

Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku  oraz Twitterze.

 

 

 

Agnieszka Wrońska/ko