- Próbujemy się skontaktować. Z domu nie ma możliwości. Tu pani odrzuca i czekamy. Dwa dni wcześniej dzwoniłem popołudniami i były terminy zajęte. Udało mi się w końcu rano zadzwonić i termin ustalony. To chyba jest jeszcze wskazane, żeby podtrzymywać takie obostrzenia - mówią petenci.
Starosta tarnowski Roman Łucarz przyznaje, że czasem może być trudno się dodzwonić do wydziału komunikacji starostwa, bo dziennie jest tam obsługiwanych około 220 osób. "Myślę, że dla osób, które się zarejestrują telefonicznie, jest nawet lepiej. Przychodzą na konkretną godzinę i do danego okienka, a te, które stoją przed urzędem po prostu przyszły wcześniej. Myślę, że to lepsze rozwiązanie niż kolejki od północy, które były w marcu" - mówi.
Roman Łucarz przypomina, że ze względu na pandemię wydłużono okres na przerejestrowanie samochodu z 30 do 180 dni. Dlatego jego zdaniem jeśli ktoś ma ważne ubezpieczenie oraz tablice rejestracyjne, może załatwić sprawy związane z przerejestrowaniem samochodu wrzucając dokumenty do skrzynki przed urzędem.
Starosta tarnowski podkreśla, że w Wydziale Komunikacji będą niedługo pracowały 3 dodatkowe osoby.
Jego zdaniem wprowadzenie, rygorystycznych obostrzeń było koniecznie i zdaje egzamin. "Proszę zwrócić uwagę, że gdyby nie ognisko tuchowskie to mielibyśmy tylko 15 przypadków zakażenia koronawirusem. Ostatni przypadek spoza tuchowskiego ogniska był 6 maja" - podkreśla.
Z kolei w Urzędzie Miasta Tarnowa przy ulicy Nowej 4 od początku czerwca wznowiono działanie Elektronicznego Systemu Kolejkowego, który obsługuje Wydział Komunikacji, Stanu Cywilnego, Spraw Obywatelskich, ale też sprawy związane z Tarnowską Kartą Miejską, podatkami lokalnymi, opłatami komunalnymi oraz programem mieszkanie za remont.
Do pozostałych wydziałów urzędu miasta Tarnowa trzeba umawiać się przed wizytą przez telefon czy maila. Natomiast do wydziału komunikacji tarnowskiego magistratu można się też zarejestrować przez stronę rezerwacje.umt.tarnow.pl
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze.
Zastrzegamy sobie prawo publikacji wybranych opinii.
(Bartłomiej Maziarz/ko)