W trakcie prowadzonych prac, po demontażu istniejącego torowiska, stwierdzono, że istniejąca płyta betonowa jego podbudowy jest pofałdowana. Przed położeniem płyt torowiska konieczne było sfrezowanie tego zniekształcenia, a to z kolei wymagało specjalistycznego sprzętu o rzadkim zastosowaniu. Maszynę taką trzeba było do Krakowa sprowadzić.
Ponadto pomiędzy ul. Rajską a ul. Garbarską planowane są dodatkowe prace przy torowisku, ale nie wpłyną one na czas zakończenia zadania.
(ZDMK, Krakow.pl/ew)
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze.
Zastrzegamy sobie prawo publikacji wybranych opinii.