Świat obiegła historia 25-letniej Francuski Louise Delage, której profil na Instagramie zdobył ponad 100 tys. obserwujących. Tak duża popularność zdjęć młodej kobiety nie byłaby niczym dziwnym, gdyby nie drobny, dobrze zakamuflowany szczegół widoczny nie mal na każdym ze 150 zamieszczonych w sieci zdjęć. To właśnie on jest elementem demskującym profil stworzony na zlecenie  Addict Aide - francuskiej organizacji pomagającej osobom uzależnionym. Nieodłącznym elementem niemal każdej fotografii był kieliszek wina, butelka piwa czy szklanka z drinkiem. Alkohol był umieszczany na zdjęciach w taki sposób, by nie rzucał się w oczy, raczej wkomponowywał w całość. Kampania przygotowana przez firmę BETC miała zwrócić uwagę na problem nadużywania alkoholu wśród osób młodych. Czy podobna akcja w mediach społecznościowych powinna pojawić się w Polsce, Joanna Gąska pytała gości programu Pierwszy krok,  Elżbietę Lęcznarowicz i Jerzego Dziwisza, członków Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych przy MCPU w Krakowie.

 

 

Joanna Gąska

Obserwuj autora na Twitterze