Dzieci nie siedzą w ławkach, nie mają pracy domowej, nie mają podziału na poszczególne przedmioty. Uczą się zaś żyć w zgodzie z naturą, mają lekcje ciszy, a nauczyciel jest towarzyszem w procesie wychowawczym. Wychowywać i rozwijać kompetencje społeczne - to główne założenia szkół alternatywnych, których w ostatnim czasie przybywa jak grzybów po deszczu. Szkoły Montessori, waldorfskie, demokratyczne, leśne, daltońskie, gestaltowskie, domowe - jest ich mnóstwo, więc rodzic ma w czym wybierać. Skąd potrzeba tworzenia takich placówek i jak wygląda nauczanie w szkołach alternatywnych? Tego dowiemy się w programie Przed hejnałem w czwartek po godz. 10.
Radio Kraków informuje,
iż od dnia 25 maja 2018 roku wprowadza aktualizację polityki prywatności i zabezpieczeń w zakresie przetwarzania
danych osobowych. Niniejsza informacja ma na celu zapoznanie osoby korzystające z Portalu Radia Kraków oraz
słuchaczy Radia Kraków ze szczegółami stosowanych przez Radio Kraków technologii oraz z przepisami o ochronie
danych osobowych, obowiązujących od dnia 25 maja 2018 roku. Zapraszamy do zapoznania się z informacjami
zawartymi w Polityce Prywatności.