- A
- A
- A
Czarny piątek
Świętowanie konsumpcjonizmu przyszło z USA. Dzień największych w roku promocji w sklepach to za oceanem Black Friday i od kilku lat moda na wyprzedaże ma swoją datę także w polskich kalendarzach. Jednak w tym roku pandemia zweryfikowała zwyczaje konsumenckie. Według raportu Accenture „Świadomy konsument”, który powstał we współpracy z Fundacją Kupuj Odpowiedzialnie i fashionbiznes.pl, 70% badanych konsumentów zdecydowało się kupować tylko potrzebne im produkty.O debacie oddam/wymienię/naprawię rozmawiamy z Katarzyną Salus i Joanną Sawicką z Fundacji Kupuj Odpowiedzialnie.Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
17:18
Rzeczy, których potrzebuje współczesny przedsiębiorca od nowoczesnego księgowego
-
17:03
Rekonstrukcja kościoła pw. św. Heleny w Nowym Sączu
-
16:47
Estakada na trasie S7 w Mistrzejowicach prawie gotowa. Waży 55 tysięcy ton i ma prawie dwa kilometry
-
16:15
Pendolino do Zakopanego. Pierwszy kurs już w październiku
-
16:12
Barbara Orlicz - Szczypuła i Anita Piotrowska na czele Krakowskoego Festiwalu Filmowego
-
15:55
Redyk w Szczawnicy już niebawem. Miejsc w Szczawnicy już nie ma
-
15:45
Zmiany w Zarządzie Dróg Miasta Krakowa. Prezydent Miszalski odwołał dyrektorkę
-
15:22
Nowe warianty S7 z Krakowa do Myślenic znów z poślizgiem. "Chcemy dobrze się przygotować"
-
14:46
Szymon Bałek znów wygrywa z Uniwersytetem Rolniczym. NSA oddalił skargę uczelni
-
14:39
Tarnowski kompozytor zasłonił tarnowską kamienicę
-
13:10
Nowe Centrum Pomocy Dzieciom w Krakowie – pierwsza samorządowa placówka w Polsce