Osoby te są proszone o kontakt telefoniczny z najbliższą dla miejsca zamieszkania powiatową stacją sanitarno-epidemiologiczną.

Park Rozrywki Energylandia to największy taki obiekt w Polsce. zajmuje 35 ha. Oferuje kilkadziesiąt atrakcji i urządzeń w pięciu strefach tematycznych, w tym 15 rollercoasterów o różnym stopniu trudności. W zeszłym roku Energylandię odwiedziło 1,6 mln osób.

Po przerwie spowodowanej pandemią obiekt wznowił działalność z początkiem czerwca br. Jak zapewniali wtedy przedstawiciele Energylandii, w związku z epidemią COVID-19 wprowadzono tam specjalne zasady i środki sanitarne.

Wśród wprowadzonych rozwiązań są m.in. drony, które po zamknięciu każdego dnia, będą oczyszczały park. Powołano również specjalną grupę dezynfekującą, której zadaniem jest ciągła dezynfekcja najczęściej dotykanych powierzchni, w szczególności uchwytów, poręczy, klamek czy siedzeń. Potrawy w obiektach gastronomicznych zamawiane są za pomocą aplikacji na smartfona i odbierane w specjalnym opakowaniu w określonym punkcie.

Wejścia do Energylandii są limitowane, dlatego bilety objęto rezerwacjami na wybraną datę. Każdy gość przed wejściem jest monitorowany pod kątem temperatury ciała.

Pracownicy parku zostali poddani procedurom bezpieczeństwa, które obejmują m.in. badanie temperatury przed rozpoczęciem pracy i podział na specjalne zespoły, co ma na celu zminimalizowanie migracji między pracownikami podczas pracy jak i w drodze do i z niej.

Powiat oświęcimski, na którego terenie jest park rozrywki, zostanie w związku z epidemią objęty od soboty tzw. żółtą strefą obostrzeń sanitarnych wprowadzanych przez Ministerstwo Zdrowia.

 

PAP/łk

 

 

Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy


Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.

Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]

Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku  oraz Twitterze.

Zastrzegamy sobie prawo publikacji wybranych opinii