- Jeśli natomiast podczas letniego wypoczynku biuro czy hotel nie wywiązuje się z umowy, pamiętajmy o złożeniu reklamacji. Reklamację można złożyć bezpośrednio w  miejscu pobytu. Dodatkowo złóżmy reklamację po przyjeździe - mówi Krzysztof Majcher, rzecznik praw konsumenta w starostwie powiatowym w Gorlicach.

Roszczenia, jeśli chodzi o nieprawidłowości w trakcie wakacji, przedawniają się po upływie 3 lat, licząc od dnia pobytu. 


 

Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy


Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.

Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]

Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku  oraz Twitterze.

Zastrzegamy sobie prawo publikacji wybranych opinii.

 

 

 

(Maciej Wodziński/ko)