W konkursie Effie Awards jury, w którym zasiadają eksperci od komunikacji marketingowej i twórcy reklam oraz dziennikarze i przedstawiciele instytutów badawczych, wybiera najlepsze kampanie marek. Dwa główne kryteria to wyróżniające się na rynku efektowne reklamy i wysokie wyniki biznesowe. LINK4 spełnił oba te warunki.

– Jesteśmy najszybciej rosnącą firmą ubezpieczeniową w Polsce. W ciągu półtora roku dzięki dużej sprzedaży w Internecie zwiększyliśmy przypis z 500 milionów do miliarda złotych – mówi Patrycja Kotecka, szefowa pionu marketingu w LINK4. Razem ze swoim zespołem odebrała prestiżową statuetkę wczoraj wieczorem w Operze Narodowej w Warszawie. – Prezentujemy nowoczesny marketing. Pilnie śledzimy najnowsze trendy i nie pozwalamy konkurencji zostawić się w tyle. To nagroda za naszą kreatywność i umiejętne wykorzystanie wszelkich możliwości, jakie daje nam rynek. Ta statuetka cieszy tym bardziej, że została nam przyznana przez specjalistów z branży. Docenili nas więc ci, którzy na co dzień z nami konkurują i obserwują nasze działania – dodaje.

W nagrodzonej reklamie „Pierwszy dzwon” została wykorzystana melodia „Yes sir, I can boogie”, hiszpańskiego duetu Baccara z 1977 roku. Piosenkę z tekstem promującym produkt LINK4, a nagraną do muzyki tego znanego przeboju, śpiewa Kasia Moś, która zanim w 2017 roku została finalistką Eurowizji, była znana z reklam polskiego ubezpieczyciela. Bo już w zeszłym roku reklama LINK4 „O to chodziło”, śpiewana właśnie przez Moś, dostała brązową statuetkę w Effie.

– Rok temu brąz, w tym roku srebro... Nie chcę zapeszać, ale w 2018 też powalczymy o najwyższe miejsce na podium – mówi Patrycja Kotecka.

 

 

(RK,mat. prasowe)