|
|
Kraków 101.6 MHz
Kraków
101.6 MHz
Tarnów
101,0 MHz
Nowy Sącz
90,0 MHz
Zakopane
100,0 MHz
Andrychów
98,8 MHz
Gorlice
97,4 MHz
Krynica-Zdrój
102,1 MHz
Rabka-Zdrój
87,6 MHz
Szczawnica
90,0 MHz
|
Kontakt 4080 (SMS)
DZIEJE SIĘ COŚ W TWOJEJ OKOLICY?
SKONTAKTUJ SIĘ!
12 200 33 33 (antena)
12 630 60 00 (recepcja)
4080 (SMS)
500 202 323 (SMS i MMS)
redakcja@radiokrakow.pl
|
A
A
A

Szczęśliwy pracownik

Czym jest szczęście? W ujęciu filozoficznym szczęście bywało różnie definiowane. Platon ujmował je jako dobroć i sprawiedliwość, Sokrates – jako wiedzę, Arystoteles – jako dobre życie zgodne z cnotami, Epikur – jako przyjemność. Stoicy upatrywali szczęście w wewnętrznej wolności, a myśliciele chrześcijańscy – w Bogu. W ujęciu psychologicznym szczęście traktowane jest wieloaspektowo. W klasycznym podręczniku psychologii szczęścia podano następującą definicję: „Szczęście można rozumieć jako odzwierciedlenie zadowolenia z życia lub jako częstotliwość i natężenie pozytywnych emocji”. Znana socjolożka Maria Ossowska rozróżniła cztery znaczenia pojęcia szczęścia: los, stan psychiczny, bilans doświadczeń życiowych, stereotypowe przyczyny szczęścia (np. spokój, cnota, harmonia wewnętrzna). A jak szczęście rozumieją pracownicy? Jak awans, premie, czy dobre relacje i efekty? Jak osiągnąć szczęście w pracy? Z pomocą przychodzi Chief Happiness Officer – zawód popularny w północnych krajach, w Polsce stawiający pierwsze kroki.

Posłuchaj audycji

Fot. pixabay

Goście:

Katarzyna Kern – pierwszy polski Chief Happiness Officer, psycholog

Barbara Matyaszek – Szarek – prezes firmy Heuresis

100%
0%